Flower Power

PDP_0681

 Iubitii mei, de o vreme urmaresc statisticile si am observat ca blogul incepe sa fie din ce in ce mai citit, iar eu postez asa de rar… Am decis sa fiu mai activa si sa va intampin cu mai multe articole… si poze, bineinteles 🙂

In urma cu o saptamana (duminica mai exact), am fost invitata de un prieten, Daniel Pasca, la un shooting in natura printre floricele si multa verdeata. Invatam pentru teza si parca nu se mai termina, devenise stresant.. era modul perfect de a lua o pauza de la invatat si de a profita de vremea frumoasa de afara, asa ca am acceptat fara sa stau prea mult pe ganduri!

De vreo 2 luni imi doream sa pozez rochita, insa vremea nu prea era de partea mea.. de data asta am avut noroc, incet incet se simte si la noi ca vine primavara yeeeey.

Am simtit o senzatie usor ciudata datorita nuantei inchise de pe buzele mele, fiind prima oara cand am ales sa o port si mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc.

Am inceput sa pozam spre dupa masa si era incredibil de placut afara, toata nebunia de culori de la floricele mi-a oferit o stare euforica, soarele se facea simtit pe umarul meu gol si din cand in cand bataia lenta a vantului imi muta parul dintr-o parte in alta.. un feeling foarte tare.

Vreau sa va arat si voua cateva din pozele mele preferate din acest shooting. Va pup si va astept pe contul meu de snapchat (mirunisca) cu si mai multe povesti.

PDP_0667

PDP_0674

PDP_0696

PDP_0705

PDP_0682

PDP_0666

One thought on “Flower Power

Leave a Reply

