Be young. Have fun. One day baby we’ll be old

Processed with VSCO with f2 preset

Dupa cum spune si titlul, acum e momentul potrivit pentru a crea amintiri, a lega prietenii, a experimenta, a cunoaste, a iubi.. emotiile si sentimentele din adolescenta fac parte din cea mai frumoasa perioada a vietii, daca e sa ma intrebi pe mine.

Nu primesc cu caldura gandul de a inainta in varsta, astfel incat incerc sa ma bucur de tot ce trece prin fata mea, de fiecare intamplare, de fiecare fel de mancare, de fiecare party, de fiecare coregrafie invatata, de fiecare calatorie, de fiecare pereche de pantofi, de pisica mea -Miti-, de familie, prieteni… ok, ati prins ideea 🙂

In urma cu o luna, am decis sa calatoresc spre Bucuresti, fiind ziua Teodorei (18), fara ca ea sa aiba vreo idee. O cunosc pe Teodora de la grădinița si cu timpul am ajuns sa avem o legătura foarte strânsă.

Am fost musafirul ei pentru 4 zile, 4 zile pline.. cu multa zapada, plimbari, putin stres, cunostinte noi, distractii si multa sampanie. Prietenii Teodorei au fost si ei alaturi de draga noastra sarbatorita. Inainte de majorat era nebunie prin casa.. toata lumea se pregatea, imi aduc aminte cat de emotionata era Teo.. fata de cum am fost eu la majoratul meu.

Credeti ca am fost singura surpriza?? No waaay! La scurt timp dupa ce se adunase un numar frumusel de persoane, s-a facut prezent si Catalin, acesta fiind un apropiat de al Teodorei care ne astepta in fata restaurantului intr-o limuzina cu muzica, sampanie,trandafiri si voie buna… a fost un moment foarte frumos 🙂

Din pacate nu am prea multe poze, insa nu voi uita prea curand acest majorat.. a fost o experienta diferita si placuta in acelasi timp.

La multi ani fericiti, Teodora!!

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Ne vedem pe snapchat: mirunisca

Leave a Reply

