My sweet 18th birthday party

mm-175

Buna ziua, iubitii mei! Chiar daca voi implini frumoasa varsta de 18 ani abia in 21 februarie, majoratul meu a avut loc mai devreme astfel incat m-am decis sa va prezint cateva poze de la sedinta foto si sa va povestesc cum a decurs.

Era ora 21, intreaga familie era alaturi de mine, toata lumea se ingramadea la poze..am primit atatea buchete de flori incat nu imi venea sa cred ca sunt toate ale mele. La scurt timp dupa ce a inceput majoratul, invitatii m-au onorat cu prezenta rand pe rand..erau super multi, astfel incat i-am asezat la mese si am continuat cu poze peste poze.

Am deschis seara printr-un dans cu tatal meu care avea mari emotii, la fel ca mine. Am fost pe fuga toata noaptea, incercand sa ma asigur ca toata lumea se simte bine si am incercat sa obtin cel putin un dans de la fiecare invitat.

La miezul noptii a venit si tortul care avea un mesaj foarte important, exprima ceea ce imi doream de ceva vreme si anume: “Secrets of forever young”, am incetat sa-mi doresc sa mai cresc de la varsta de 15 ani.. insa timpul trece si tot ceea ce putem sa facem este sa fim impacati cu ideea.

Din ceea ce am vazut eu, lumea s-a simtit bine..s-a mancat, s-a baut, s-a cantat, s-a dansat, s-au pozat, s-au filmat.. nu m-am sfiit nici sa iau microfonul sa fac dedicatii prietenilor, familiei. M-am ales cu o gramada de flori si cadouri, cu o multitudine de poze si o filmare, dar si cu o amintire superba. Le multumesc familiei si tuturor prietenilor care au fost alaturi de mine in acel moment.

mm-10mm-31mm-16mm-20mm-39mm-360mm-49

Fotografiile au fost realizate de catre Vâlceanu George Alexandru Florian, machiajul a fost realizat de catre Cosmina,iar parul de catre Raluca. Pentru mai multe poze de la majorat puteti accesa pagina mea de facebook.

Leave a Reply

